Účtovné služby

Hľadáte niekoho so zodpovedným a profesionálnym prístupom?

Pomôžem vám s jednoduchým alebo podvojným účtovníctvom, vypracovaním daňového priznania, či mzdami. 

Ľudský prístup

Sú pre vás zákony španielska dedina? Rada vám poradím a zodpoviem všetky otázky. Tak, aby ste firemným financiám rozumeli.

Dlhoročná prax

Mojou vizitkou sú spokojní klienti, viac ako 15 ročná prax, široké klientské portfólio a individuálny prístup.

Všetko načas

Už si viac nemusíte kontrolovať kalendár a obávať sa neočakávaných pokút. Postarám sa, aby sme stihli všetky termíny bez stresov.

Podvojné účtovníctvo

Podvojné účtovníctvo & uzávierka

  • vedenie podvojného účtovníctva v zmysle platnej legislatívy v SR

  • kontrola správnosti účtovných dokladov

  • príprava dokladov na archiváciu

  • vypracovanie ročnej účtovnej závierky a daňového priznania k dani z príjmu

  • vypracovanie daňového priznania pre daň z pridanej hodnoty

  • vypracovanie daňového priznania pre daň z motorových vozidiel

  • poradenstvo

  • zastupovanie pred inštitúciami

Jednoduché účtovníctvo

Jednoduché účtovníctvo & uzávierka

  • vedenie jednoduchého účtovníctva v zmysle platnej legislatívy v SR

  • kontrola správnosti účtovných dokladov

  • príprava dokladov na archiváciu

  • vypracovanie ročnej účtovnej závierky a daňového priznania k dani z príjmu

  • vypracovanie daňového priznania pre daň z pridanej hodnoty

  • vypracovanie daňového priznania pre daň z motorových vozidiel

  • poradenstvo

  • zastupovanie pred inštitúciami

Spracovanie miezd

Všetko pre vašu firmu na jednom mieste

  • spracovanie miezd

  • zaslanie výplatných pások

  • zaslanie mesačných výkazov a prehľadov do príslušných inštitúcií

  • ročné zúčtovanie dane z príjmu

Daňové priznanie fyzických osôb

Potrebujete daňové priznanie?

  • vypracovanie daňového priznania typ A

  • vypracovanie daňového priznania typ B

  • daňová evidencia

„Pri začiatkoch v podnikaní ma neustále brzdila jediná vec. Nekonečné papiere. Účty, faktúry, zmluvy, bločky… Stanka je zázračná víla, ktorá ma jednym ťahom odbremenila od všetkých pre mňa nepríjemných povinností. Zrazu mi ruky ostali voľné na rozvoj Akčných žien.

Zobrala si na zodpovednosť nielen účtovnictvo, ale aj náš firemný účet, všetky úhrady, tvorbu zmlúv a faktúr a má v tom skutočný systém. Často jej kladiem množstvo otázok a vždy dokáže poradiť. Čo nevie, to si naštuduje a je maximálne spoľahlivá. Život bez Stanky si už neviem predstaviť. Vrele odporúčam.“

Martina Novotná – Akčné ženy

„So Stankou spolupracujem už dlhšiu dobu, vždy je komunikácia veľmi profesionálna a rýchla. Na všetky otázky, týkajúce sa podnikania, účtovníctva a daní dostanem vždy odbornú radu a som nadmieru spokojná. V dnešnej dobe, kedy sa legislatíva stále mení, to nie je vždy samozrejmé.

Mimo toho je Stanka veľmi milá, spoľahlivá a priateľská. Osobný prístup je veľmi dôležitý a to si cením.

Ak hľadáte človeka, ktorý vám vždy odborne poradí a môžete sa na neho spoľahnúť, tak Stanka Poláková je ten pravý človek. Účtovníctvo je spracované profesionálne a mne tak odpadá množstvo práce. Má moju plnú dôveru.“

Andrea Borušovičová – Be BF

FAQ

Všetko, čo vás môže zaujímať

Ako vás môžem kontaktovať?
Ak by sa ma chceli čokoľvek opýtať alebo si chcete dohodnúť osobné stretnutie, môžete ma kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára, telefonicky alebo emailom.
Aká by bola cena za správu môjho účtovníctva?

Cenu za správu vášho účtovníctva stanovím individuálne podľa vašich požiadaviek a náročnosti. Po vyplnení dotazníka vám zašlem cenovú ponuku presne pre vás. Dotazník môžete vyplniť TU >> >>.

Aký je orientačný cenník spracovania účtovníctva?

Orientačný cenník je nasledovný:

Jednoduché účtovníctvo

  • Platiteľ DPH – mesačný paušál od 50 €
  • Neplatiteľ DPH – mesačný paušál od 30 €

Podvojné účtovníctvo

  • Platiteľ DPH – mesačný paušál od 70 €
  • Neplatiteľ DPH – mesačný paušál od 50 €

Základný mesačný paušál zahŕňa spracovanie 0-30 dokladov, poradenstvo, podanie daňového priznania k DPH

Spracovanie miezd

10 €/osoba

Daňové priznanie

  • typ A 15 €
  • typ B od 30 €

Po vyplnení dotazníka vám zašlem cenovú ponuku presne pre vás. Dotazník môžete vyplniť TU >> >>

Ako prebieha spolupráca?
Na začiatku našej spolupráce si dohodneme termín konzultácie (osobnej, telefonickej alebo video formy). Počas nej si prejdeme základné veci a zodpoviem všetky vaše otázky. Ak si dohodneme ďalšiu spoluprácu, prichádza na rad podpis zmluvy, ktorú  posielam najskôr na schválenie a následne ju podpíšeme.
Potom fungujeme úplne jednoducho. Vy my posielate doklady, ktoré ja zaevidujem a spracujem. V prípade účtovných otázok som vám rada poradím. 
Môžem sa prehľad o účtovníctve priebežne?

Áno.

Pracujem v programe Pohoda, ktorá má bezplatnú verziu Pohoda Look. Tú si nainštalujete a ja vám po spracovaní účtovníctva pošlem zálohu, v ktorej si môžete prezerať účtovníctvo a tlačiť odtial výstupy, bez toho, aby ste niečo omylom zmenili.

Ako vám môžem doručovať doklady?
Doklady môžete zasielať e-mailom, poštou alebo osobne. Je len na vás, ktorá forma vám vyhovuje. Ak mi budete doručovať fyzické doklady, založím ich, priložím k nim výstupy z účtovníctva a po podaní daňového priznania vám ich vrátim.
Ak mi ich budete doručovať e-mailom, je potrebné, aby ste si ich založili u seba. Výstupy z účtovníctva vám pošlem vo formáte PDF.
Je vaša spoločnosť poistená?
Áno, moja spoločnosť má poistenie profesijnej zodpovednosti za škodu, a to prostredníctvom poisťovne Allianz – Slovenská poisťovňa.

Napíšte mi

Máte otázku alebo si chcete dohodnúť termín konzultácie? 

5 + 14 =